26 Ocak 2012 Perşembe

Kadir Özübek - Seslendirme Sanatçısı


Reklam ve film seslendirmeleri yapan Kadir Özübek' in web sitesi. http://www.kadirozubek.com/reklamlar.asp

Web Sitesinden Alıntıdır;
Kimdir Kadir Özübek? Eskişehir doğumlu Türkiye'nin ilk özel radyocularından (93) ;Süper fm günlerinde yaptığı Ayışığı adlı radyo programıyla devam eden mesleki kariyeri 2000 yılında İlk sinema filmleri olan Hababam sınıfı serileri ve dublaj sanatına başlamasıyla tamamen profesyonelleşti...

Herkese sevgiler kısaca şöyle anlatayım. Çocukluğumda Mahalle arasındaki maçlarda, arkadaşlarıma kıyasla güçlü olan sesimle rakip takımın sesini bastırmak dışında, vaktimin önemli bir kısmını, Eskişehir'de TRT seyrederek ve dinleyerek geçirdim… Mesleğimizin büyüklerini dinleyerek, onların seslerinden, vurgularından, seslerindeki düşüncelerden ve duygulardan –farketmeden etkilenmiş biri olarak, günün birinde kendimi yeni açılmış bir radyonun kapısında buldum. Özel radyoculuk tarihindeki çoğu “radyocu” gibi, radyo benim için televizyona geçmek adına kullanılan bir kapı değildi. Geçen yıllar içerisinde radyolarda müzik çoğalınca, ben seslendirme dünyasında mutlu olacağımı gördüm. ve 2000 yılında Dublaj sanatına başladım Bu işe başlarken, Erol Günaydın gibi büyük bir üstattan bayrağı devralacağımı, çocukluk kahramanlarımdan olan Ayı Yogi'yi seslendireceğimi nasıl hayal edebilirdim.

Number One Voice-over -Walt Disney fragmanları ve Okuduğum reklamlar dışında ;
Ayı yogi ve Freddy Krueger başta olamak üzere ;Jamie Foxx, Forest Whitaker, John Goodman, Marlon Brando, Gene Hackmen, Robert De Niro, Benicio Del Toro, Danny De Vito, Tobin Bell, Anthony Anderson, M.C Gainey gibi bir çok Aktöre ses veriyor ve duygularına Tercüman oluyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder